یک تغییر بزرگ پس از درمان طب سنتی چینی کراتینین از 880-532 کاهش
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک تغییر بزرگ پس از درمان طب سنتی چینی کراتینین از 880-532 کاهش

یک تغییر بزرگ پس از درمان طب سنتی چینی کراتینین از 880 کاهش می یابد به 532Un بیمار از نارسایی کلیه رنج می برد، از داشتن بیمار، می تواند هر چیزی را انجام دهد. آنها پس از درمان به مدت 1 ماه به بیمارستان ما آمد. کراتینین 880-532 کاهش می یابد، اوره 621-266 کاهش می یابد، سنجش کمی پروتئین 24 ساعت 3.2-2.44 کاهش می یابد. در حال حاضر لوله دیالیز نیز از بدن خارج.

همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین و اوره دو آزمون برای تشخیص عملکرد کلیوی هستند. 24 پروتئین ساعت کمی آزمایش رایج است. کلیه ارگان اصلی برای فیلتر سموم و مواد زائد را از خون، هنگامی که کراتینین افزایش یافته است، نشان می دهد عملکرد کلیوی بیش از نیمی از دست داده است. آسیب کلیه باعث میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش داده است، و در نتیجه باعث از دست دادن از پروتئین است.

این بیمار در زمان ضد عفونی درمان به حذف مواد سمی از خون، و سپس در زمان بیماریهای دهان چینی برای بهبود وضعیت. البته، ضد عفونی درمان درمان فردی نیست، همچنین شامل درمان های دیگر مانند درمان فشرده سازی گرم، حمام پا درمان، حمام، مای کانگ مخلوط. با کمک ضد عفونی درمان، بیمار می شود پیش آگهی خوب است. علاوه بر این، خلاص شدن از شر دیالیز موفقیت.

در نهایت، اگر شما ضد عفونی درمان علاقه مند هستند یا می خواهند بدانند موارد بیشتری از بیماران می توانند پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت، دکتر به سوالات شما پاسخ در اسرع وقت.





:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: